Breaking News

Az egészségügyi marketing az utóbbi időben egyre hangsúlyosabbá vált, hiszen a koronavírus következtében megnőtt a magán egészségügyi szolgáltatók iránti igény. Tekintve hogy a járványügyi helyzetben a közegészségügy jelentősen le volt terhelve, így a hosszú várólisták és az egyes gyógyítási területek részleges lezárása akarva akaratlanul a privát intézményekhez terelte az ellátásra szoruló betegeket. Az infláció és a gazdasági válság tovább nehezítette a helyzetet, mely változások szinte megkövetelték az egészségügyi szolgáltatók online térben való jelenlétét. Enélkül ugyanis napjainkban aligha működhet hatékonyan egy szolgáltatás. Mivel a HD marketing régóta támogatja a partnereket ezen szektorban is, cégünk remek segítséget tud nyújtani az egészségügyi online marketing során.

Egészségügyi marketing kihívások

Az egészségügyi online marketing során számos olyan kihívással kell szembenéznünk, amelyekre muszáj megoldást találnunk. Elsősorban fontos figyelembe venni, hogy a téma érzékeny kategóriában van a hirdetési rendszereknél. Mivel az egészségügyi szolgáltatók egy adott személy egészségéhez kötődő információk birtokában vannak, így ezek mind a Google, mind a Meta rendszereiben szürke kategóriában vannak. Ebből kifolyólag a területen szigorúbb szabályokra, sűrűbb és hosszabb ideig tartó ellenőrzésekre és gyakoribb letiltásokra számíthatnak a hirdetők. Továbbá kihívásnak tekinthető, hogy az egészségügyi marketing során általában kevés lead érkezik. Tekintve, hogy a hirdetések célja a konverziós folyamat elérése, melynek során a látogatóból páciens nem lesz, jelentős szerepe van a meggyőző ajánlatnak, a landoló oldal szövegezésének és a meggyőzési elemeknek is. Amennyiben nem minőségi lead-ek érkeznek érdemes a landoló oldalt szerkeszteni, illetve az is előfordulhat, hogy a hirdetések nem a megfelelő felhasználóknak vannak címezve. A konvertálási folyamat legfontosabb része a beérkező foglalások/megkeresések kezelése, ami kizárólag a cég munkatársain múlik. A naprakész tudás megléte, az információk átadása és az ügyintézés gyorsasága egyaránt elengedhetetlenek ahhoz, hogy az érdeklődőkből páciensek legyenek.

A HD marketing több, mint 10 éves szakmai tapasztalatának és a számtalan sikeres projektjének köszönhetően elégedett ügyfelekkel büszkélkedhet. Cégünk az egészségügyi online marketing szolgáltatás keretein belül segítségére lehet a landoló oldal készítésében, a hirdetések feladásában, az automatizálásban és a folyamatok mérésében egyaránt. Forduljon hozzánk bizalommal!