Breaking News

A webáruház készítés ára főként attól függ, hogy egy adott méretű cégnek milyen típusú webáruházra van szüksége. Ebben a cikkünkben leírjuk azt, hogy hogy lehet az, hogy valaki 1 millió dollárt fizet egy webáruházért, más pedig havonta csak 20.000 Ft-ot.

3 típusú webáruház, 3 féle méretű cégnek

  1. Bérelhető webshop rendszerek: magánszemélyeknek és egyéni vállalkozóknak

Nagy előnye a bérelhető webáruházaknak, hogy a rendszert teljes mértékben a szolgáltató frissíti, ő végzi a karbantartásokat, illetve a hibajavítási feladatokat is ő látja el. Ára kedvező, hiszen havonta néhány tízezer forintért cserébe az üzemeltető cég elvégez mindenféle technikai feladatot az ügyfelek helyett.

  1. Nyílt forráskódú webáruház készítés: kis- és középvállalatoknak

A WordPress vagy a Magento kiváló lehetőségeket nyújt azok számára, akik ingyenesen vagy minimális – később akár nagyobb – befektetésből próbálnak webshopot építeni. Bővíthetőségük miatt könnyedén fel lehet fejleszteni velük egy webshopot egy magasabb szintre. Itt igaz az az elv, miszerint minél többet költünk a webshopra, annál több elérhető funkciót vagy analitikai szoftvert tudunk benne használni, mely nagyon hasznos marketing szempontból.

  1. Egyedi fejlesztésű webáruház készítés: multiknak, celebeknek

Mivel ez a lehető legrágább webáruház készítési konstrukció, így ezt főként csak a multik és a hírességek tudják megengedni maguknak. Nagy előnye viszont az, hogy szinte semmilyen megkötés nincs, így a végeredménynek – és az árnak – csak a fantázia szabhat határt.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük