Breaking News

Akár külsős tanácsadó, akár házon belüli marketing munkatárs menedzseli a cég honlapjának természetes forgalmát, érdemes a művüket néha felülvizsgálni. Egyáltalán nem biztos, hogy amit csinálnak az rossz, de még a legtökéletesebb munkának is jót tehet a friss szem, az új nézőpont. Ezáltal biztosítható, hogy üzletileg mindig a legjobb eredményeket hozza a keresőoptimalizálás. Ha pedig egyáltalán nem foglalkozol még ezzel a területtel, akkor mindenképpen érdemes elkezdeni, ennek is az első lépése a SEO audit. Hiszen hogyan csinálhatnánk valamit jobban, ha nem tudjuk, hogy jelenleg melyik területen vannak hiányosságok?

A SEO jelentősége

A keresőoptimalizálás, más néven SEO célja, hogy az organikus találati listákon minél előrébb soroljuk vele a kívánt tartalmat. A Google célja megtartani a felhasználók széles táborát, amit úgy tud elérni, ha mindig a legrelevánsabb találatokat listázza ki. Azzal, hogy ha a keresőóriás kedvében járunk a felhasználói élményt is javítjuk, ráadásul úgy jutunk el a célközonségünkhöz, hogy nem kell minden egyes kattintásért fizetni.

A SEO három alappillére a tartalmi elemek, technikai tényezők, illetve külső linkek. Ezeknek azonban hatékonyan együtt kell dolgozniuk a legjobb eredmény elérése érdekében.

SEO szolgáltatásainkat úgy alakítottuk ki az évek során, hogy mind kis-, mind nagy cégeknek tudjunk segíteni, komolyabb organikus forgalom elérésében.

 

Minek az audit, ha már foglalkozol SEO-val?

Akár belső kolléga intézi a SEO-val kapcsolatos teendőket, akár egy külső céget bíztál meg vele, néha érdemes átvizsgálni a munkájukat. A házon belüli marketingesnek több “veszélye” is van. Ide tartozik például, hogy a SEO közepes kezeléséhez is legalább 100 órát kell foglalkozni a beállításokkal. Előfordulhat, hogy szaktudása nem naprakész. A Google minden évben rengeteg változtatást hoz, ezért a 2-3 éves SEO tapasztalat könnyen elavult lehet. Simán benne van a pakliban, hogy nincs elég ideje. Nem csak a keresőoptimalizálással foglalkozik, hanem a közösségi médián zajló kommunikációval, PPC hirdetésekkel. Emellett nehéz megadni azt a figyelmet a SEO-nak, ami a megfelelő eredmény eléréséhez szükséges. Az is könnyen előfordulhat, hogy hiányzik az ökoszisztémában való gondolkodás. Nem elég ugyanis csak a weboldalt menedzselni. Más forrásokból származó információkkal is kell dolgozni, ráadásul úgy, hogy ezek egymást erősítsék.

Külső marketinges esetén ezek a problémák nagy eséllyel elkerülhetőek, azonban ilyenkor is érdemes friss szemmel átnézni a beállításokat, új ötleteket, szempontokat hozni.

Illetve, ha még nem foglalkozol keresőoptimalizálással, de szeretnéd elkezdeni, akkor ennek is az első lépése egy SEO audit.

 

SEO audit szolgáltatásunk

SEO tanácsadóink legalább heti 25 órát töltenek weboldalak kialakításával, menedzselésével. Egyszerre 10+ különböző méretű és területen tevékenykedő ügyfélnek dolgozva, ennek köszönhetően széleskörű, szofisztikált, ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. Folyamatosan tesztelnek, továbbképzéseken vesznek részt, így minden folyamathoz naprakész tudással állnak neki.

A hozzáértő, legalább 2 éves tapasztalattal rendelkező kollégáink gyorsan fel tudják mérni egy weboldal állapotát, illetve akár 1-2 órás tanácsadás során képesek olyan javaslatokat adni, amikkel már a következő hónaptól kezdve jobb organikus forgalomra lehet számítani.

A SEO audit szolgáltatásunk óradíj alapon működik. Előzetesen elkérjük a Search Console belépését, majd egy találkozón közösen átnézzük az oldalt, majd optimalizálási tanácsokat adunk. A tanácsadások általában 2-3 órát szoktak igénybe venni.

Amennyiben érdekel a keresőoptimalizálás, szeretnéd jobban csinálni, vagy esetleg elkezdeni, akkor keress fel minket bátran, felkészült kollégáink minden kérdésedet megválaszolják!