Breaking News

Nem egyszerű a szálláshelyek, szállodák helyzete. Pár éve a pandémia okozta lezárások miatt nem voltak látogatók, a korlátozások feloldása után pedig hatalmas tömegek tették próbára a foglalási rendszereket. Tavaly óta pedig az energia- és fűtési költségek, illetve az infláció nehezíti a turizmus mindennapjait. A szállodai marketingeseknek folyamatosan változó turista számokkal, illetve a vegyes online marketing piaccal is meg kell küzdenie. A HD Marketingnél régóta támogatjuk partnereinket a turizmus és szállás szektorban is, így könnyen lehet, hogy neked is tudunk segíteni.

A szállásadók marketing csapatainak kihívásai

  • Túl nagy zaj: szállásadóként és szállás keresőként egyaránt tapasztaljuk, hogy a kínálat rendkívül széles. A marketing csapatok üzeneteinek számos konkurenciával kell megküzdeni az online felületeken, digitális postafiókokban.
  • Nincs elég foglalás: gyakran a folyamatos kommunikáció hírlevelekben, közösségi média felületeken nem hozza magával a foglalások számának növekedését.
  • Hektikus foglalási trendek: sokszor az erősebb hónapokat gyengébbek követik. Ilyenkor előfordulhat, hogy előre tört a konkurencia, vagy esetleg változtak a külső körülmények. Akárhogy is, ilyen környezetben nehéz a marketing tevékenység hatásosságának mérése, a költségvetés előre tervezése.

Digitális marketing megoldások

Ha a fenti problémák számodra is ismerősek, akkor fordulj bátran hozzánk. Digitális marketing ügynökségünk 2011 óta működik, az elmúlt bő évtizedben pedig a hazai online marketing piac egyik legjelentősebb szereplőjévé váltunk. Az évek során számos szakmai elismerést, díjat nyertünk. Full marketing ügynökségként szolgáltatásaink a digitális marketing egészét lefedik. Már több mint 10 országban vagyunk jelen és 22 szakmai tanácsadó felel a jó eredményekért. Kiemelt figyelmet fordítunk munkatársaink folyamatos szakmai fejlődésére, tudásunk aktualizálására. Rendszeres résztvevők vagyunk hazánk legnagyobb marketing konferenciáin, workshopjain.

A szállás marketing legfontosabb elemei

Szállás – szálloda marketing terén több szempontot is érdemes figyelembe venni.

  • Landolóoldal készítése, SEO. Fontos, hogy informatív, érdekes, figyelemfelkeltő és a szállást megfelelően bemutató oldal várja a látogatókat. Ez a feladat nem egyszerű pláne, ha több célcsoportot akarunk elérni. A nagy verseny miatt azonban elengedhetetlen, hogy az oldal keresőoptimalizált legyen. Ez azt jelenti, hogy a keresőmotorok bizonyos kulcsszavakra a mi ajánlatunkat sorolják előre.
  • Közösségi kommunikáció. A folyamatos közösségi kommunikáció a marketing-mix elengedhetetlen eleme! Ez célcsoporttól, szállástípustól függetlenül szükséges. Egyaránt hasznos kicsi és nagyobb befogadóképességű szállások számára.
  • Hirdetések. A Google illetve a Meta hirdetései továbbra is a legjobb módjai a nagyszámú eléréseknek. Azonban ez egy rendkívül kompetitív terület, ezért nagyon gondosan meg kell tervezni, hogy milyen célzással, hirdetési beállításokkal, illetve landolóoldalakkal szólítjuk meg a felhasználókat.
  • Folyamatok mérése. A szállás megfelelő üzemelése szempontjából kevésbé, a marketing működésének ellenőrzésére azonban elengedhetetlen a megfelelő utánkövetés. A honlapon történő, illetve az esetleges háttércselekvéseket (például telefonbeszélgetések) is folyamatosan mérni, illetve elemezni kell, csak így tudjuk a marketing folyamatok eredményességét javítani.

Azonban a fent felsorolt stratégiák esetében fontos, hogy tudatosan, a célnak megfelelően tudjuk őket alkalmazni.

Segítünk!

Úgy érzed, hogy túl sok az infó, vagy esetleg a fent felsorolt stratégiák közül már némelyiket alkalmazod, mégis eredménytelenül? Ekkor jövünk képbe mi! Felkészült kollégáink mindenben rendelkezésre állnak. Bármilyen kérdés merül fel az alkalmazott marketing stratégiákkal kapcsolatban, esetleg teljesen új vagy ebben az iparágban, keress fel minket bátran. Honlapunkon bővebb tájékoztatást is találsz a szolgáltatásainkról, illetve a kapcsolatot is fel tudod velünk venni.